Հաճախորդն իրավունք ունի ստանալու «Wilco»-ի վերաբերյալ «Արժեթղթերիշուկայի մասին» ՀՀ օրենքի
65-րդ հոդվածով սահմանված տեղեկությունները:
Հարցումները կարող են ներկայացվել գրավոր՝ օգտագործելով ստորև նշված կապի միջոցները։
Պահանջվող տեղեկատվությունը կտրամադրվի անվճար, 3 (երեք) աշխատանքային օրվա ընթացքում, եթե այլ բան նախատեսված չէ օրենքով։
Կոնտակտային տվյալներWilco Wealth Management
Հասցե՝ ՀՀ, ք. Երևան, Մարտիրոս Սարյանի փող. 26/2, 0002
Հեռախոս՝
+374 12 88 80 88Էլ. հասցե՝
welcome@wilco.amԱշխատանքային ժամեր՝ երկուշաբթիից ուրբաթ, 09։00–18։00 (բացառությամբ հանգստյան և տոնական օրերի)
Բողոք ներկայացնելու ընթացակագըWilco-ի յուրաքանչյուր հաճախորդ իրավունք ունի ներկայացնել բողոք, ընկերության կողմից ծառայությունների մատուցման հետ կապված որևէ դժգոհություններ ունենալու դեպքում։
Բողոքները կարելի է ներկայացնել հետևյալ եղանակներով․
Հեռախոսով՝
+374 12 88 80 88Էլ. հասցեով՝
welcome@wilco.amՓոստային հասցեով՝ ՀՀ, ք. Երևան, Մարտիրոս Սարյանի փող. 26/2, 0002
Բողոքում պետք է ներառված լինի խնդրի հստակ նկարագրությունը, հնարավորության դեպքում՝ ուղեկցող փաստաթղթեր, ինչպես նաև հետադարձ կապի նախընտրելի միջոցը։
Բոլոր բողոքները կքննարկվեն
Wilco-ի բողոքների կարգավորման քաղաքականությանը համապատասխան։