Հաճախորդի իրավունքներ

Հաճախորդն իրավունք ունի ստանալու «Wilco»-ի վերաբերյալ «Արժեթղթերիշուկայի մասին» ՀՀ օրենքի 65-րդ հոդվածով սահմանված տեղեկությունները:

Հարցումները կարող են ներկայացվել գրավոր՝ օգտագործելով ստորև նշված կապի միջոցները։
Պահանջվող տեղեկատվությունը կտրամադրվի անվճար, 3 (երեք) աշխատանքային օրվա ընթացքում, եթե այլ բան նախատեսված չէ օրենքով։

Կոնտակտային տվյալներ

Wilco Wealth Management
Հասցե՝ ՀՀ, ք. Երևան, Մարտիրոս Սարյանի փող. 26/2, 0002
Հեռախոս՝ +374 12 88 80 88
Էլ. հասցե՝ welcome@wilco.am
Աշխատանքային ժամեր՝ երկուշաբթիից ուրբաթ, 09։00–18։00 (բացառությամբ հանգստյան և տոնական օրերի)

Բողոք ներկայացնելու ընթացակագը

Wilco-ի յուրաքանչյուր հաճախորդ իրավունք ունի ներկայացնել բողոք, ընկերության կողմից ծառայությունների մատուցման հետ կապված որևէ դժգոհություններ ունենալու դեպքում։

Բողոքները կարելի է ներկայացնել հետևյալ եղանակներով․
Հեռախոսով՝ +374 12 88 80 88
Էլ. հասցեով՝ welcome@wilco.am
Փոստային հասցեով՝ ՀՀ, ք. Երևան, Մարտիրոս Սարյանի փող. 26/2, 0002

Բողոքում պետք է ներառված լինի խնդրի հստակ նկարագրությունը, հնարավորության դեպքում՝ ուղեկցող փաստաթղթեր, ինչպես նաև հետադարձ կապի նախընտրելի միջոցը։

Բոլոր բողոքները կքննարկվեն Wilco-ի բողոքների կարգավորման քաղաքականությանը համապատասխան։
Կայքի բովանդակության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև որևէ անհամապատասխանության դեպքում գերակայում է հայերեն տարբերակը։ Wilco-ն պատասխանատվություն չի կրում արտաքին հղումներով կայքերում տեղադրված տեղեկատվության ճշգրտության համար, ինչպես նաև չի կրում որևէ պատասխանատվություն գովազդային բովանդակության կամ նման կայքերում երրորդ անձանց կողմից տրամադրված տեղեկատվության օգտագործումից առաջացած հետևանքների համար։

© 2025 WILCO Կապիտալի կառավարման ընկերություն.